אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מה קורה כאשר תערוכה הופכת להיות מותג עולמי?
7/5/2016 10:30:14 AM


תערוכת medica בדיסלדורף כבר מזמן אינה רק תערוכה. היא מותג שכל מי שקשור לתעשייה הרפואית בעולם מכיר ומוקיר ורוצה להיות חלק ממנה. צר המקום מלהכיל את כל המציגים והמבקרים בתערוכה בדיסלדורף. בהדרגה, נוצרה דרישה מצד מדינות בעולם לקיים אצלן את תערוכת המותג הזו, כדי לאפשר לאנשי המקצוע והקניינים מהמדינה ומהאזור לבקר בה.

כאשר תערוכה היא מותג, קל גם להיענות לדרישה הזו. יריד דיסלדורף יצר במשך השנים רשת של תערוכות מדיקה בעולם והיום ניתן למוצאה בערים כמו סאו פאולו, סינגפור, מומבי, ניו דלהי, בנגקוק, יוסטון, סנט פטרסבורג ומוסקבה.

בכל מקום היא מופיעה תחת המותג world of medica ובצמוד לו השם המקומי. לדוגמא בסאו פאולו היא נקראת hospitalar  ובהודו Medical fair India. בכל מקום התערוכה מקבלת את האפיונים המקומיים ולציבור המציגים הפוטנציאלים ניתן מידע ספציפי על השוק המקומי והאזורי.

בהודו, לדוגמא נחשפים נתונים מדהימים על הגידול של תחום הרפואה, שנמצא בראש סולם העדיפויות של הממשלה המרכזית, השואפת להגיע לביטוח רפואי לכל האזרחים. גורם מכריע נוסף הוא הצמיחה המואצת של מעמד הביניים בהודו.

כיום שווי השוק בהודו נאמד ב - 2.8 מיליארד $ והוא צפוי להגיע ב - 2023 ל - 7 מיליארד $. אלו נתונים חשובים לחברות ישראליות ולאחרות מהעולם, בשיקולים להציג בתערוכה בהודו.

בד"כ, במערכת השיקולים של יצואנים הבוחנים אפשרות להציג בתערוכות בחו"ל, אמינות ומקצועיות הגורם המארגן את התערוכה, הם הפקטור הרציני ביותר הנלקח בחשבון. כאן, במקרה של תערוכת המותג של דיסלדורף, הם נסמכים על המותג.

יצואנים מישראל יכולים להיעזר בנציגות המקומית של יריד דיסלדורף: איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ www.itex.co.il

פרטים על המותג ועל התערוכות ברחבי העולם ב - http://www.medicalfair-india.com/cipp/md_ww2/lib/all/lob/return_download,ticket,g_u_e_s_t/bid,4588/no_mime_type,0/~/Medical_Fair_India_2017_check_in_SCREEN.pdf

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה