אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
קרם גוף של בירה קרלסברג? יש דבר כזה
8/18/2016 10:28:58 AM


כמה מאיתנו ערים לכך שגברים מעדיפים את מוצרי הקוסמטיקה שלהם, כשהם ארוזים באריזות של צבעים קרים, כמו ירוק ושחור, בעוד נשים מעדיפות את האריזות שלהן בצבעים חמים ופסטלים? אנחנו אולי לא יודעים, אבל אנשי בירה קרלסברג יודעים זאת ואף לוקחים זאת רחוק יותר.

הם מנצלים את החיבה היתרה של גברים לבירה שלהם והחלו לשווק מוצרי קוסמטיקה בבקבוקים דמויי בקבוק הבירה שלהם...בצבע ירוק כמובן. הם לא לבד. קוקה קולה, החלה לשווק מוצרי קוסמטיקה באריזות דמויות המיכלים והבקבוקים של המשקאות פנטה, ספרייט וקוקה קולה.

המוצר אותו הם משווקים הוא ליפסטיק ולק לציפורניים בטעמים המקוריים של המשקאות. קרלסברג משווק שמפו, קונדישיונר וקרם גוף, הכל מתוך "בקבוק הבירה" והטעמים והריחות מזכירים מאד את אלו של הבירה. 

ויש גם אנשים "מוזרים" שלא יכולים להיפרד מהטעם של קנטקי פרייד צ'יקן - kfc ולהם משווקת החברה לק לצפרניים בטעמים שגורמים להם לעקצוצים באצבעות. על האריזה, אגב, הכיתוב אומר (בתרגום חפשי: האצבע מתלקקת טוב...). יודעי דבר מעידים שהמוצר בכיתובו ובאריזתו המרובעת ובצבעים של המותג המקורי, בולט מאד על המדפים בחנויות, במיוחד בסין. http://www.wsj.com/video/airlander-10-blimps-are-back/B660B671-CC4D-4C69-A6EE-E7EC5D37C10C.html

אגב, החברה, במסגרת מלחמת החורמה העולמית המתנהלת נגד השימוש בכוסות מנייר וקרטון, בשל איכות הסביבה, ייצרה כוסות חד פעמיות לקפה שלאחר השתייה ניתן לאוכלן. היא כמו ממתק, אומרים שם בחברה.

מומחים לשווק אומרים שבעתיד, נראה עוד מוצרים שאינם תואמים את המותג המקורי של היצרנים, אך בשל השיווק הנגיש למקומות המכירה, יתווספו לסל המוצע לצרכנים.

תערוכת אינטרפק לאריזה, תתקיים בדיסלדורף בחודש מאי 2017 . מנציגות התערוכה בישראל - איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ, נמסר כי רצוי להתארגן לביקור כבר עתה, עקב הביקוש הגדול לבתי מלון וכרטיסי טיסה.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה