אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
מתי מרכז הירידים בתל אביב יצטרף למגמה בעולם לאספקת וויי פיי למציגים ולמבקרים?
12/26/2016 9:47:50 AM


מי שמציג בתערוכה במרכז הירידים בתל אביב וצריך ווי פיי כדי להפעיל מחשבים ותקשורת סלולרית, צריך להביא בחשבון שעליו להקציב לכך אלפי ש"ח בתקציב התערוכה. משום כך, רבים מוותרים על השירות ובכך פוגעים  בהצלחת התערוכה. בתל אביב, עוד לא הבינו שווי פיי הוא חלק אינטגרלי מהשרות הנדרש. בארה"ב ובאירופה כבר הבינו ועכשיו מתחילה התחרות "מי יתן יותר".

הרתיעה מלספק שרותי ווי פיי היתה קשורה אולי לעלות של מרכזי התערוכות והקונגרסים הכרוכה באספקת השירות, אבל כאשר זו הפכה להיות זניחה, בגלל ההתפתחות הטכנולוגית, המחסום הוסר. עם ההבנה שוויי פיי הוא מצרך בסיסי שעליהם לספק, החלה התחרות מי יספק יותר טוב, יותר מהיר ויעיל.

מי שנותן את הטון היא ארה"ב ואחריה גם אירופה צפויה להיכנס להילוך מהיר. מרכז הקונגרסים הענק בלאס וגאס הכריז לאחרונה על רישות מלא של המרכז על כל אגפיו ובסה"כ על שטח ששווה ל - 7 מגרשי כדורגל. מעתה אין יותר מחסומים ועכבות באספקת וויי פיי במרחבי המרכז.

המרכז מבטיח תקשורת מלאה ורציפה למספרים כמו 100,000 איש בעת ובעונה. התקנת הרשת האלחוטית היתה מבצע מורכב שדרש העסקת 4 ספקי שירותים שיעבדו ביחד. כל אחד קיבל מרחב משלו. התכנון ארך 3 שנים וההרכבה בוצעה בתוך מספר חודשים.

זה מזכיר את השיחה שהיתה בין מהנדס ישראלי ובין מהנדס אמריקני בעת בניית הבסיסים בנגב. שאל האמריקני: " אתה יודע מה הבדל בין ישראלים לאמריקנים? אנחנו, האמריקנים מתכננים בסיס צבאי ב - 5 שנים ובונים אותו בחצי שנה. אתם הישראלים מתכננים חצי שנה ובונים במשך 5 שנים."

ידועים מרכזי קונגרסים באירופה שכבר החלו ברישות ויש לקוות שבמהלך 2017 הבשורה תצא אף משם....ואז, אולי גם מרכז הירידים בתל אביב יצטרף.

ועוד שאלה אחת לסיום: אם תל אביב העיר מרושתת, למה מרכז הירידים לא?

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה