אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מה אומרים לכם השמות רפאל'ס או "הסיפור של אלזה"?
9/18/2017 10:28:09 AM


בשוטטות באתר של תערוכת הממתקים הגדולה בעולם ISM בקלן שבגרמניה, נתקלנו בכמה שמות של מציגים מישראל. שמות שלא שמענו מעולם, כמו רפאל ממבר, נתן ממבר ויקי הראל מחברת רפאל'ס. למפדוס אינטרנשיונל או בשמה המסחרי liteezsweeteners. דן הכט ושלי הכט מאנג'ל קוקיס. חברת "הסיפור של אלזה" מקבוצת ויסוצקי....חברות, שנדמה שכצרכנים בארץ, לא סופרות אותנו.

מה זאת אומרת, לא סופרות אותנו כצרכנים בישראל? הכוונה לומר שהשוק כאן אינו מעניין אותן. הן מייצרות ומשווקות לעולם ומחפשות, באמצעות השתתפות בתערוכות בחו"ל, לקוחות חדשים.

אם נצרף אליהן את חברת אחוה הותיקה לחלבה, נקבל את הייצוג הישראלי בתערוכת הממתקים הגדולה בעולם שתיפתח בקלן שבגרמניה ב - 28 בינואר 2018.

כל אחת מהחברות מייצרת ומשווקת מוצרים ייחודיים וביחד הן מנסות לשווק לשוק של מוצרי בריאות מתוקים. נשמע כמו אוקסימורון, אבל יש דבר כזה והמדובר בשוק שגדל ומתעצם מדי שנה. יחד אתו גדל מספר המבקרים בתערוכה, כי כולם מודעים לכך, שמה שמוצג בה, יציף את השווקים במהלך השנה שאחריה.

נאחל הצלחה למציגים הישראלים. אפשר לעשות היכרות איתם אם נכנסים לאתר של התערוכה 

http://www.ism-cologne.com ושם עושים חיפוש מציגים. אם נקיש את המילה "ישראל" נקבל את כל המציגים שלנו.

ולמבקרים מישראל, שמספרם נאמד בכמה מאות, לפי הנתונים שנמסרו על ידי איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ , הנציגות הרשמית בישראל של ירידי קלן, נמליץ להתחיל בהכנות כבר עכשיו ובמיוחד להזמין טיסות ובתי מלון בעיר ואחר כך לרכוש כרטיסי כניסה מוזלים כבר כאן 03-6882929

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה