אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
הזדמנות ליצרנים ישראלים מתחום הרפואה להיחשף לשוק בהודו
10/19/2017 5:32:07 PM


 

הודו היא אחד השווקים המבטיחים ביותר בעולם בכל הקשור לרפואה וטכנולוגיה רפואית. ההשקעות בשוק הבריאות במדינה מוערכות ב 160 מיליארד דולר. צפוי כי ב -2020 ערך השוק יעבור את מחסום ה - 300 מיליארד דולר.

למה זה מעניין את היצרנים של התעשיה הרפואית בישראל? משום שערך השוק, כאשר מדובר במוצרים רפואיים מגיע ל - 8 מיליארד דולר בשנה ו - % 50 אחוז ממנו מקורו ביבוא. יותר מכך, עבור השוק הישראלי הוא הנתון לפיו כל מה שקשור להייטק ברפואה מוערך ב - 2.5 מיליארד בשנה.

יריד דיסלדורף, בעל המותג Medica ייצא את התערוכה הרפואית להודו כבר בשנת 1990 והוא מקיים אותה מדי שנה מאז, פעם בניו דלהי ופעם במומבאי.

התערוכה נקראת Medical Fair India ובזו האחרונה השתתפו 519 מציגים מכל העולם וביקרו בה 13,480 קניינים ואנשי מקצוע. השנה, העמידו המארגנים ביתן מיוחד בשם The European Stand . זה זכה להצלחה מעבר למצופה ובשנה הבאה, הוא יוגדל.

זו בשורה טובה ליצרנים הישראלים, משום שתינתן להם האפשרות להציג בביתן זה בתנאים מועדפים ובחשיפה אחרת משאר המציגים. 

בשנה הבאה יורחב במסגרת כנס, הנושא חדש, שהחל השנה והקשור למעבדות רפואיות. גם כאן יש לישראל מה לתרום.

בקטגוריה זו נמצא גם נושא השיקום הרפואי שהוא חלק מהתערוכה.

התערוכה הקרובה תתקיים במומבאי בין התאריכים 16 - 18 במרץ 2018

עוד פרטים באתר התערוכה http://www.medicalfair-india.com וכן אצל הנציגות בישראל - איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ 03-6882929

 

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה