אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
על אופי לאומי והערכת זמן
10/22/2017 1:42:04 PM


הגרמנים ידועים ככאלה שאוהבים לתכנן הכל מראש, לעבוד לפי תכנית ולקבוע לוח זמנים לשלבי העבודה השונים. היקף הפרויקט, יהיה זה שיקבע את מועד תחילת העבודה ואת קצבה. רוב התערוכות שמתקיימות בגרמניה הן בהפרשים של שנתיים ותחילת העבודה על התערוכה הבאה, היא קרוב מאד לסיומה של התערוכה הקודמת.

או אז, מתחיל השיווק למציגים וכשנה לפני התערוכה הבאה, נקבעים המיקומים של המציגים ומתחילה עבודת השיווק למבקרים. זהו מודל המאפיין את כל התערוכות בגרמניה. מודל, שיכול להתקיים כאשר למארגנים יש ביטחון שאם לא יהיה פיגוע טבע בלתי נשלט, הם והמציגים יפתחו את התערוכה הקרובה במועד שנקבע לה.

בישראל, יש מצב שהמודל יאומץ.....מבחינת מה שקורה במדינה. אפשר לספור על יד אחת תערוכות שהתבטלו בשל מצב בטחוני או לא עלינו, אסון טבע. אבל, כאן נכנס האופי הלאומי שלנו לפיו " מי יודע מה יהיה בעוד שנתיים?" ולכן, המציגים מחכים לרגע האחרון כדי להירשם לתערוכה.

זהו מצב בלתי אפשרי עבור המארגנים, כי כפי שאמרנו על המודל הגרמני, יש שלבים לעבודת הארגון. שלב ב' לא יתחיל לפני ששלב א' יסתיים.

אבל אצלנו, השלבים משולבים אלו באלו. מארגן מגיע לשלב ג' כאשר שלבי א' וב' עדיין לא הסתימו. וכאן אולי הסיבה מדוע תערוכות בישראל נראות כפי שהן נראות, ברמת האילתור שלהן.

בדיסלדורף מתקיימת אחת לשלוש שנים התערוכה הגדולה בעולם בתחום הקמעונאות. היא נקראת 

Euroshop והיא מכילה בתוכה כמה נושאים רלבנטים לתחום וביניהם עיצוב ואלמנטים לתערוכות. התערוכה היא הצלחה אדירה, הן במספר מציגיה וכמובן מצד מבקריה. זו אחת התערוכות שמישראל נרשם בה מספר גדול מאד של מבקרים ויש גם יצרנים ישראלים שמציגים בה.

ולמה כל הסיפור הזה? כי התערוכה האחרונה התקיימה בתחילת 2017 והבאה בפברואר 2020 ועכשיו, למעלה משנתיים לפני התערוכה המציגים ואלו הפוטנציאלים, קיבלו הודעה שההרשמה החלה.

כל זאת, למרות שבדיסלדורף יודעים שלמעלה מ - % 60 מהמציגים של התערוכה הקודמת יציגו גם בתערוכה הבאה. אז מה כל כך מלחיץ את הגרמנים?

הם לא לחוצים, אבל הוספת עוד נושא חדש לתערוכה, מחייבת אותם לפנות אל יצרני ה - Food Service Equipment כבר עכשיו, כדי שהמקומות הפנויים לא יתפסו על ידי המציגים הותיקים.

וזה אולי הסוד החשוב ביותר של המארגנים הגרמנים. עיניהם יהיו נשואות תמיד אל מציגים חדשים, למרות הידיעה, שהם יכולים למלא תערוכה עם מציגים חוזרים. 

ולאלו שמתבקשים לעשות מעשה, הנה הכתובת להורדת טפסי הרישום ליורושופ 2020

 https://www.euroshop-tradefair.com/cgi-bin/md_euroshop/lib/pub/tt.cgi/Application_2020.html?oid=10723&lang=2&ticket=g_u_e_s_t&src=2330 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה