אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
גרמניה מתכוננת לאקספו העולמי 2020 בדובאי. ישראל לא הוזמנה
8/27/2018 2:11:53 PM


132 מדינות אישרו עד כה את השתתפותן בתערוכה העולמית אקספו 2020 שתתקיים בדובאי. בגלל תנאי מזג האויר במדינה, הוחלט באופן יוצא דופן ותקדימי, בתולדות האקספו, לקיים את האירוע בהפוך....כלומר במקום מאפריל עד אוקטובר....מאוקטובר עד אפריל.

לפי כל הסימנים, זה יהיה האקספו המושקע ביותר עד כה, אפילו בהשוואה לזה של הסינים בשנחאי 2010. לא רק הדובאים יהפכו את המדבר לגן פורח....ממוזג ככל האפשר, אלא גם המדינות המשתתפות.

המדינות נוהגות להראות בתערוכות העולמיות את עוצמתן ויכולותיהן בכל תחום, באמצעות הביתנים הענקיים והמושקעים ונראה שהפעם כולם הולכים לכוון של הגזמה, ברוח המארחים.

מדינות רבות כבר נמצאות בשלבים השונים של ההתארגנות לקראת האקספו. גרמניה, למשל, כבר עברה את שלב המכרזים. היא כבר יודעת איך ייראה הביתן שלה, מה יהיה תוכנו ומי יבנה אותו.

יריד קלן שנבחר לגוף המקצועי שאחראי להקמה ולארגון הביתן, העמיד צוות כבר לפני שנה.

לאחרונה נבחרה החברה הקבלנית שתקים את הביתן (חברה שויצרית שזכתה במכרז בו השתתפו 17 קבלנים מ - 12 מדינות) ועתה החל שלב הביצוע.

התכנון הוא להגיע לדובאי באמצע 2020 ולהעמיד את הביתן במקום בתוך 3 חודשים, כאשר כל האלמנטים יגיעו למקום משויצריה ויורכבו על ידי המומחים של החברה.

מידע אישי, הגרמנים אף נוהגים להריץ את הביתן במשך שבועיים - שלושה ולתקן דברים נדרשים.

ככל הידוע, ישראל טרם הוזמנה להופיע באקספו 2020. לא ברור אם זו הקלה או הלם.

 ישראל היא חלק ממשפחת העמים החברים בארגון העולמי של תערוכות האקספו ועד כה, לא נרשמה אפליה מסוג כלשהו באף אחד מהאקספואים.

מאידך, ההוצאה הכספית הכרוכה בהתארגנות ובהקמה של ביתן, שלא יפול בגודלו ואיכותו מהביתנים האחרים, מוערכת  בכ 15 - 18 מיליון דולר.

אם היתה כוונה להיות שם, הרי שהיה צורך "לצבוע" את ההוצאה בתקציב של 2019 ונדמה שהוא לא חלק ממנו.

זאת ועוד, אם לישראל היתה כוונה להשתתף,  צריך היה להתחיל את ההכנות כבר עתה. יוזכר כי ההכנות לביתן הישראלי באקספו 2010 בשנחאי החלו למעלה משנתיים לפני מועד הפתיחה.

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה