אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
דברי מתיקה כשרים והלאל במרכז תערוכת הממתקים של קלן
10/4/2018 3:58:34 PM


אירופה עוברת שינויים דמוגרפיים בעקבות גלי ההגירה. אחד מהם הוא בתחום הגסטרונומי. נוצרים בהדרגה שינויים בצריכת מזון. נפתחים יותר עסקים המציעים מזון אתני. אומרים, שזה לטובה, כי הגיע הזמן שאירופה תחליף או תשנה משהו בצלחת.

אבל לא מדובר על מזון בסיסי בלבד, אלא גם על ממתקים ושאר דברי מתיקה כמו עוגות, גלידות ועוד. כאן נכנסת לתמונה תערוכת ISM בקלן, שהבינה שיש צרכנים רבים להלאל וכשר וזו מגמה, שכדאי ללכת עליה.

זה התחיל לראשונה בתערוכה של 2017. ההתנפלות ההמונית  של המבקרים על הביתנים בהם הוצגו דברי מתיקה הלאל וכשר, סימנה את המגמה. ב - 2018 זה כבר הפך לעובדה ולקראת התערוכה שתתקיים בינואר 2019 כבר נוצר קמפיין שבמרכזו דגש על סוג זה של דברי מתיקה.

ISM היא התערוכה הגדולה והחשובה ביותר בעולם בתחום דברי המתיקה. היא מתקיימת מדי שנה במרכז התערוכות של קלן במהלך חודש ינואר.

הפרופיל של המבקרים כולל גם יצרנים מכל העולם ולכן נולדה לפני כמה שנים התערוכה המקבילה  PRO-SWEET שהיא תצוגה מקיפה של אמצעי ייצור ואריזה של ממתקים.

התערוכה תתקיים בין התאריכים 27 - 30 בינואר 2019 במרכז התערוכות של קלן http://www.ism-cologne.com

בכרטיס אחד, אפשר לבקר בשתי התערוכות.

יצרנים מישראל מציגים בתערוכה באופן מסורתי מדי שנה. לאלו שעדיין לא גילו את הפוטנציאל הגלום בה ליצוא, כדאי לפנות אל נציגות התערוכה בישראל - איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ 03-6882929 www.itex.co.il

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה