אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
תערוכת CES לאס וגאס מנעה מוויברטור ל"אורגזמה משולבת" אפשרות להציג וגררה בקורת על אפליה והדרת נשים
1/10/2019 9:36:47 AM


נהוג לחשוב שתערוכות הן ההזדמנות השווה לכל יצרן להציג את החידושים שלו ומארגני התערוכות אינם מפעילים צנזורה על המוצרים המוצגים, אלא אם המוצג פוגע, מעליב ומקומם ומהווה סכנה בטיחותית או יכול לגרום להתנהגות בלתי מוסרית, עקב חשיפתו.

נראה שמה שקרה בתערוכת החידושים הטכנולוגים CES השנה, בה נשללה זכות מממציא להציג בתערוכה מוצג חדשני בדמות וויברטור, שזכה בפרס חודש לפני התערוכה, בתחרות החידושים של התערוכה, אינו עומד בקריטריונים שצוינו למעלה. 

"הוא לא היה צריך לעמוד לבחירה במסגרת התחרות ולכן אין לו מקום להיות מוצג בכנס שלנו" מסרה בהצהרה דוברת התערוכה.

בדיקה שנערכה בהיסטוריה של המוצרים המוצגים בתערוכה, העלתה כי הדוברת לא דייקה, משום שבעבר הוצגו מוצרים של מציאות רבודה בפורנו (2017) רובוטיות מין לגברים (2018) וב - 2016 מוצר המיועד לחזק את רצפת האגן ושרירי הנרתיק זכה בפרס המוצר הרפואי של השנה.

הביקורת על האפליה המגדרית בתערוכה צברה תאוצה. מנהלת החברה שפיתחה את הויברטור אמרה ש" ההנאה שלנו, כמו תחום ההי טק כולו, עדיין נשלטת על ידי גברים, מנכ"לים ומנהלים. אנחנו מאמינות שצריך להפיל את הטאבו על מין ומיניות ולכן עשינו משהו, שמעולם לא נעשה לפני כן, מכשיר ראשון בעולם שיכול להגיע לגביע הקדוש של אורגזמות- האורגזמה המעורבת".

מהו המכשיר שעורר את הסערה?

הוויברטור מבצע תנועות גירוי גם לנקודת הג'י וגם לדגדגן והוא עושה זאת ללא רטט, תוך שהוא מציע את האפשרות לשלוט בעוצמה ובכוון. מפתחי המוצר מתגאים בכך שהוויברטור מחקה במדויק פעולות אנושיות כמו אצבעות ופה ובכך מעניק אורגזמה משולבת מושלמת.

אגב, בתערוכה הוצג ויברטור של יצרן אחר, כזה הניתן לשליטה על ידי בן הזוג....אם זו אינה הדרת נשים, יש מקום לתהות מהי הדרה.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה