אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024  תערוכת המזון Anuga דורגה במקום הראשון בעולם בחשיבותה. ISM לממתקים, היא הגדולה בעולם
חדשות
בנובמבר השנה, רופאי השיניים בישראל מתכנסים שוב בתערוכת דנטל 2019
2/17/2019 9:35:25 AM


ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם ביחס שבין מספר התושבים ומספר רופאי השיניים והמעבדות. ולא רק זאת, היא אחת המדינות המובילות בעולם ביצור טכנולוגיות חדשות בתחום, בעיקר בכל הקשור להשתלות.

לתערוכה שתתקיים השנה בתל אביב בחודש נובמבר (4 - 5) אופי מיוחד, בכך שהיא מאפשרת למבקרים לרכוש במקום מוצרים בהנחות, ישירות אצל המציגים. יש להניח, שחלקם יהיו מוצרים חדשים שיגיעו מהתערוכה שתתקיים בקלן בחודש מרץ השנה (ראה ידיעה נפרדת)

מאחר שמארגני התערוכה הם גם הנציגים בישראל של תערוכת IDS בגרמניה, מוצעים למציגים בה, כרטיסי כניסה לתערוכה בגרמניה, ללא תשלום.

יש לפנות את עליזה 03-6882929 איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ http://www.dentalshow.net 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה