אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
45 יצרנים מישראל בתערוכה העולמית לרפואת שיניים
2/17/2019 9:55:15 AM


האמריקנים משמשים בתעשיות רבות כסמן ימני. חברות בעולם מחפשות את הקירבה אל החברות האמריקניות ומוכנות לפעמים להסתפק בשאריות שתעשייה זו משאירה.

כך היה בעבר גם בתערוכה הדנטלית העולמית בקלן IDS. כולם, כולל ישראל ביקשו להתמקם בקרבת הביתן האמריקני, כדי להינות מאיכות המבקרים שהגיעו אליו.

בשנים האחרונות נרשם "מהפך". האמריקנים ואיתם יצרנים ממדינות אחרות, שואלים היכן ימוקם הביתן הישראלי בתערוכה ומבקשים להיות בקרבתו. ישראל עם קרוב ל - 50 מציגים, מייצגת היום את החדשנות בתחום רפואת השיניים. המציגים מישראל זוכים לחשיפה בתערוכה ובתקשורת, הודות לחידושים שהם חושפים מדי תערוכה.

זה קורה, אגב, גם בתערוכה הרפואית הגדולה בעולם בדיסלדורף - מדיקה.

בחודש מרץ השנה (12 - 16) 45 יצרנים ייצגו את ישראל. חלקם בביתן לאומי בארגון מכון היצוא וחלקם באופן עצמאי, כיאה למעמדם במפה העולמית של יצרני ציוד דנטלי.

פרטים עליהם ועל המציגים האחרים בתערוכה ב - http://english.ids-cologne.de

איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ המייצגת את התערוכה בישראל, מציעה למבקרים מהארץ כרטיסי כניסה מוזלים ברכישה מוקדמת. כרטיסים אלה משמשים גם ככרטיס נסיעה בתחבורה הצבורית בעיר ובסביבתה הקרובה.

יש לפנות אל עליזה 03-6882929

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה