אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מה זה ביג דאטה? ובמיוחד ביג דאטה בבריאות
2/25/2019 4:22:40 PM


כמות המידע המתפרסם ברשת, בפרסומים מדעיים, באקדמיה ובשאר ארגוני הבריאות והמחקר, אינה מאפשרת לאדם, מוכשר ומיומן ככל שיהיה,"לדוג" את המידע ולהשתמש בו.

מדובר במיליארדי נתונים מפוזרים, שיד אדם אינה מסוגלת לאסוף אותם ולנתחם. כאן נכנסות המכונות החכמות הטעונות  באלגוריתמים יעודיים, שיודעות לא רק לאסוף את הנתונים, אלא גם לעבדם, לבצע אנליזה ולהגיע בסופו של דבר ליצירת פרופילים של התנהלות, דבר המאפשר חיזוי מראש של תופעות בתחומים שונים.

כל התחומים בהם עוסק הביג דאטה, חשובים. אם למשל, בעזרת האלגוריתמים, אפשר לחזות מלחמות עתידיות, או כיצד תיראה העיר העתידית, הרי שאין חשוב מזה.

אז יש! נושא הבריאות במישור האינדיבידואלי, שנוגע לכל אחד מאיתנו ובמישור הכלל.

בכך יעסוק הכנס הבינלאומי לביג דאטה בבריאות שיתקיים במרכז הכנסים ואהל, שליד אוניברסיטת בר אילן ביום 16 באפריל 2019.

למה ביג דאטה בבריאות חשוב כל כך לרופאים ולמטופלים? כי בעזרת הנתונים הנאספים והאנליזה , אפשר ליצור פרופילים של אנשים ומחלות. לדוגמא: אדם מגיע לרופא ומתאר את המאפיינים של מחלתו. הרופא, בעזרת האפליקציה המתאימה, יכול למצוא עוד אלפי חולים עם אותם תסמינים בעולם ויותר מכך, לראות כיצד הם טופלו ומה היו אחוזי ההצלחה.

בסופו של יום, יכול הרופא להמליץ למטופל על הדרך המוסמכת ביותר לריפוי מחלתו. דרך, שהוכיחה עצמה אצל אלפי ויותר אנשים בעולם.

בישראל סצינת הסטארטאפים העוסקים בביג דאטה ברפואה, ענקית. מאות חברות עוסקות בכך. בתי החולים הקימו מרכזי חדשנות, שבהם מסתופפים עשרות סטארטאפים, שנהנים מגישה ישירה לחולים בבית החולים.

יותר מכך, ממשלת ישראל, בצעד יוצא דופן, הלכה בעקבות רפורמת הבריאות של הנשיא אובאמה ופתחה את כל התיקים הרפואיים של אזרחי ישראל, לצרכי מחקר. ברור שזה נעשה תוך שמירת חוקי הפרטיות.

כל זה, הביא לכך, שמתוך כל הסטודנטים הנרשמים ללימודי המחשב באוניברסיטאות בישראל,

% 30 מבקשים את המסלול של לימודי ביג דאטה.

הכנס הבינלאומי שיתקיים כאמור ב - 16 באפריל, העמיד מסלולים מיוחדים לסטודנטים וסטארטאפים ויצר להם אפשרות לפגוש את האורים והתומים שבמנהיגי הביג דאטה מארצות הברית ולקבל מהם יעוץ.

עוד פרטים והרשמה באתר https://bigdatatlv.com 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה