אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
תעשיית הפלסטיק והגומי העולמית תתכנס באוקטובר בדיסלדורף. ישראל תהיה שם
5/26/2019 3:55:23 PM


המפגש העולמי התלת שנתי של תעשיית הפלסיק והגומי יתקיים השנה בדיסלדורף בין התאריכים 16 - 23 באוקטובר 2019. התערוכה, בהיותה המרכז העולמי של התעשייה, תימשך 8 ימים כדי לקלוט את המספר העצום של המבקרים מכל העולם

ישראל משתתפת בתערוכה עם 11 חברות, מהן 7 באופן ישיר. בסה"כ שטח התצוגה יהיה כ - 600 מ"ר. ייצוג מכובד מאד. למעלה מ - 1000 תעשיינים, מהנדסים, יבואנים ואנשי שווק מבקרים בה בכל 3 שנים.

לאחרונה התקיים בישראל כנס לקוחות בהשתתפות בהשתתפות אחד ממנהלי יריד דיסלדורף ונראה כי מספר הישראלים שיגיעו השנה לדיסלדורף יהיה אף גדול מבשנים קודמות.

תעשיית הפלסטיק נפוצה מאד בתחום האריזה והתוצאה היא שבשנה הבאה כאשר התערוכה העולמית לאריזה INTERPACK תיפתח בדיסלדורף, נראה ייצוג של 12 חברות מישראל מתוכן 9 בהשתתפות ישירה. שטח התצוגה, נכון לעתה, עומד על כ - 400 מ"ר.

שני האירועים הללו יציפו את העיר וינצלו את כל אחד מהחדרים המיועדים לאירוח. כולם יודעים שהיצע של שמונים אלף חדרים בדיסלדורף וסביבתה, אינו מספיק ומבקרים נאלצים לנדוד להולנד הסמוכה.

זה כמובן מצב לא ראוי, משום שנוצר בזבוז זמן יקר על נסיעות וכך זמן הביקור בתערוכה מתקצר.

על כן, מוצע כבר עכשיו למבקרים מישראל בתערוכת K הקרובה באוקטובר, להזמין כרטיסי טיסה ולשריין מגורים בעיר. בנוסף, כדאי גם לחסוך כסף על ידי רכישה מוקדמת של כרטיסי כניסה לתערוכה. המחיר אינו זול ועומד על 155 יורו לכרטיס ל - 3 ימים (זמן הביקור הממוצע).

אצל נציגות התערוכה בישראל - איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ 03-6882929 אפשר לרכוש אותם במחיר הנחה של 108 יורו בלבד.

זה הזמן להתחיל את ההכנות לביקור בתערוכת K 2019 וזה המייל לפניות: [email protected]

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה