אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
והנה, אנחנו בעונת החגים
9/9/2019 4:03:41 PM


בלי שנרגיש, כשמגיע ספטמבר אנחנו נכנסים לעונת החגים. המושג הזה קשור לא רק לעונת השנה, אלא הוא חלק בלתי נפרד מהווי העסקים בישראל או במלים אחרות זו ההזדמנות לדחות קבלת החלטות. "נדבר אחרי החגים". זה המשפט הכי שכיח בתקופה הזו.

בחו"ל, המושג הזה לא לא קיים בתקופה זו של השנה. נהפוך הוא, בספטמבר מתחיל הרבעון החשוב ביותר בתעשיית התערוכות. הוא מגיע אחרי אוגוסט של החופשות ומסתער על השוק בכל הדינמיות הכרוכה בכך.

אז, לגבי ההכנות של הישראלים לביקור בתערוכות בין ספטמבר לדצמבר וכן לשלושה החודשים הראשונים של השנה הבאה, מי שידחה את ההחלטות והיערכות, ימצא עצמו בפני שוקת שבורה.

במנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל רשומות בחודשים ספטמבר - דצמבר כ - 200 תערוכות חשובות במקומות שונים בעולם. תערוכות שאם רוצים להציג בהן או לבקר, מחייבות קבלת החלטות וביצוע בחודש ספטמבר ואוקטובר.

אז שיהיה לנו חג שמח ובמקביל, שנזמין טיסות, בתי מלון, כרטיסי כניסה לתערוכות ושניערך לפגישות העסקיות של "אחרי החגים" בתערוכות בחו"ל.

צום קל.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה