אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024  תערוכת המזון Anuga דורגה במקום הראשון בעולם בחשיבותה. ISM לממתקים, היא הגדולה בעולם
חדשות
כרטיסי כניסה מוזלים לתערוכות Anuga Foodtech and Drupa במכירה מוקדמת בישראל
3/8/2012 4:06:43 PM


 

מרכזי התערוכות של קלן ודיסלדורף בגרמניה עברו לשיטה של מכירה מוקדמת של כרטיסים לתערוכות המתקיימות שם, באמצעות האינטרנט בלבד. כרטיסים אלו נמכרים עכשיו בישראל במחירים מוזלים.

לאחר הליך של הרשמה הנעשית על ידי הנציגות בישראל, הכרטיסים נשלחים ללקוחות באמצעות המייל. המבקר מדפיס אותם אצלו ובבואו לתערוכה ניתן לו תג מפלסטיק לתלייה על הצוואר. הכרטיס משמש גם כתג לזיהוי המבקר.

בימים אלה מתבצעת מכירת הכרטיסים המוזלים לתערוכת Anuga Foodtech בקלן שתיפתח ב - 27 לחודש מרץ 2012 וכן לתערוכ העולמית לדפוס drupa בדיסלדורף שתפתח ב - 3 במאי 2012 .

 

יש לפנות אל איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ טלפון: 03-6882929 או במייל [email protected]

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה