אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024  תערוכת המזון Anuga דורגה במקום הראשון בעולם בחשיבותה. ISM לממתקים, היא הגדולה בעולם
חדשות
דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?
3/17/2024 6:36:22 PM


מרכז הסחר העולמי של דובאי DWTC רשם בשנת 2023 שיא של 2.47 מיליון מבקרים הודות לתערוכות והקונגרסים שמתקיימים בו.חלק מהאירועים מאורגנים ע"י המרכז עצמו וחלק ע"י מארגנים זרים, ביניהם חברות רב לאומיות מאירופה.

המרכז רשם עליה של % 25 בשנה אחת! בשנת 2023 התקיימו במרכז, 107 תערוכות וקונגרסים בינלאומיים. כ - % 60 מהם הגיעו מחוץ לאיחוד האמירויות.

באירועים הללו השתתפו 53,789 מציגים (% 45 יותר מהשנה הקודמת).  

מה מושך את המציגים והמבקרים לדובאי? נראה שדובאי למדה את לאס וגאס והיא מציעה למשתתפים את מה שערים רבות בעולם אינן מציעות: מה עושים אחרי יום תערוכה? ברוב ערי התערוכות באירופה, האפשרויות קלושות. האופציה הפופולרית היא לצאת למסעדה בערב.

בלאס וגאס, קשה להחליט באיזה אירוע להשתתף, מתוך עשרות האפשרויות שמוצעות....ולא הזכרנו את בתי הקזינו....

דובאי למדה והפנימה והיא מציעה למשתתפים פינוקים לזמן הפנוי,קניות במרכזי קניות, בהן מתקיימות אין ספור פעילויות, מופעי בידור עם כוכבים מכל העולם ועוד כהנה וכהנה. ב-2023, 850,000 מבין המשתתפים בתערוכות ובקונגרסים ניצלו זאת.

מרכז הסחר של דובאי מחזיק בבעלותו חברה שמתמחה בארגון והפקה של ארועי בידור DXB LIVE. החברה הפיקה, בשנת 2023, 500 אירועים לרווחת המשתתפים מכל העולם.

נושא הבילוי לאחר התערוכה, הוא אחד המרכיבים המרכזיים של המארגנים, כשהם באים לשווק את האירוע שלהם בדובאי.

התכנית של השליטים באיחוד האמירויות, היא להיות בשנת 2033 אחת מ -3 הערים הכלכליות החשובות בעולם.

בסקירה האחרונה שפורסמה על ידי מרכז הסחר בדובאי, לא נמצאה התיחסות לתרומה של המספר העצום הזה של משתתפים לכלכלה המקומית: בתי מלון, חנויות, מפיקי אירועים, ספקים של ציוד וטכנולוגיות, נהגי מוניות, שירותים רפואיים, מסעדות ועוד ועוד.

מן המפורסמות היא,שאם נוטלים מעיר בגרמניה את מרכז התערוכות שלה, העיר מתמוטטת כלכלית.

אז מה קורה בדובאי, כאשר העיר מסייעת?

עד כאן  דובאי..... ולא הזכרנו את אבו דאבי שבה קיים מרכז תערוכות וקונגרסים מהגדולים והמפוארים בעולם, על שלל התערוכות והקונגסים שהתקיימו שם במהלך 2023.

הלב מתכווץ כאשר חושבים שתל אביב יכולה היתה להיות אף היא "דובאי" (ולא מדובר על ימים אלו של מלחמה) של תערוכות וקונגרסים בינלאומיים בנושאים כמו היי טק, חקלאות, סטארטאפים, ציוד בטחוני ועוד.

ראשי העיר הקימו למטרה זו לשכה לקידום אירועים בינלאומיים בעיר, אבל זו לא הצליחה להביא לתוצאות, שהעיר וסוחריה יכולים היו להתפאר בהן.

 צ'יץ, ראש העיר לשעבר, קרא לתל אביב "עיר ללא הפסקה" (אימץ את השם מברלין, אגב) אבל גם הוא לא השכיל להכניס ללישכה (שעדיין קיימת) תכנים מקצועיים כמו תיירות עיסקית.

.........ואם להיות קצת ציניים, לתל אביב דוקא יש אטרקציה להציע למבקרים זרים: עיר חפורה לתפארת.

 

 

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה