אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024  תערוכת המזון Anuga דורגה במקום הראשון בעולם בחשיבותה. ISM לממתקים, היא הגדולה בעולם
חדשות
מה קורה לתערוכה מוצלחת בשנתה ה - 20?
10/19/2014 10:44:44 AM


20 שנה התקיימה במרכז הכנסים של סן פרנציסקו התערוכה הידועה בשמה כ - macworld שעניינה כל הקשור למחשבי אפל, על כל האפליקציות והפיתוחים החדשים. מסיבות שלא הובהרו, חברת אפל הפסיקה את השתתפותה בתערוכה לפני שלוש שנים. התערוכה המשיכה להתקיים, בהשתתפות אלפי מציגים ומבקרים.....עד לחודש מרץ השנה.

והנה, לקראת התערוכה של 2015, ה - 20 במספר, יצאו המארגנים בהודעה, יש לומר כי רב בה הנסתר מהגלוי, לפיה, התערוכה לא תתקיים עוד. הסיבות לכך אינן ברורות, משום שגם בלי ההשתתפותה של אפל, התערוכה לא איבדה מחיוניותה והמשיכה להתקיים.

מה שמוסיף למיסתורין היא ההודעה מטעם המארגנים כי הכנס והתערוכה האחות Macit תתקיים כמתוכנן, באותו מרכז קונגרסים ובתאריך 25 - 29 במרץ 2015.

מי שמבקש להתעמק בפרטי האירוע של חודש מרץ יעשה זאת באמצעות אתר האירוע

www.macitconf.com

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה