אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024  תערוכת המזון Anuga דורגה במקום הראשון בעולם בחשיבותה. ISM לממתקים, היא הגדולה בעולם
חדשות
מה אנחנו יכולים ללמוד מהגרמנים? המון
1/31/2007 10:49:21 AM


עולם התערוכות מתכוונן לפי גרמניה. זה המצב ב- 50 השנים האחרונות. בתעשייה זו, ישנה גרמניה ובמרחק ניכר ממנה שאר העולם. עיני המקצוענים נשואות אל גרמניה כדי לראות את המגמות והכיוונים בתחום דינמי זה של תערוכות.

 

כשגרמניה מתעטשת, העולם נכנס לכוננות שפעת. כשגרמניה מחייכת, העולם צוחק איתה.

 

על רקע זה, חשוב לראות את הנתונים שפרסם הארגון הגרמני המייצג של מארגני התערוכות, לגבי שנת 2007.

 

כל תעשיית התערוכות של ישראל – ב-2 תערוכות

 

בשנה זו יתקיימו בגרמניה 141 תערוכות בינלאומיות ( לפי הקריטריון של מחצית מהמציגים והמבקרים הם זרים ). 160,000 מציגים מכל העולם ישתתפו בהן. צפויים להגיע 10.2 מיליון מבקרים. שטח התצוגה ב- 141 התערוכות הללו יגיע ל – 6.5 מיליון מ"ר – ממוצע של 40,000 מ"ר מושכר לתערוכה.

 

כדי לסבר את העין נדגיש כי סך השטח המ"ר של כל התערוכות המתקיימות בישראל במשך שנה, מגיע לכ – 80,000 מ"ר.

 

במלים אחרות, תעשיית התערוכות השנתית בישראל נכנסת לתוך 2 תערוכות בגרמניה.

 

זאת ועוד, תיירות התערוכות לגרמניה היא פי חמישה גדולה יותר מכל תנועת התיירות לישראל....והמדובר בתערוכות בלבד, לא לשכוח.

 

התקציבים לתערוכות יגדלו

 

על פי סקר עדכני שנעשה על ידי הארגון הגרמני, עולה כי חברה גרמנית ממוצעת מייחדת בתקציב השווק שלה סך של 270,000 יורו עבור השתתפות בתערוכות במהלך שנתיים (שנתיים - משום המחזוריות של התערוכות).

% 85 מהחברות הצהירו כי הן שוקלות אף גידול בהוצאה, אבל בכל מקרה לא ירדו, בשנתיים הקרובות מהסכום שתקצבו.

 

% 79 מהחברות ציינו כי השתתפות בתערוכות היא ההעדפה הראשונה במעלה בתמהיל השיווק שלהן, לפני דיוור ישיר (% 54) פרסום בעיתונות מקצועית (% 48) או ארגון אירועי קידום מכירות(% 42).

 

יותר השתתפויות מחוץ לגרמניה

 

הסקר השנתי ניתח גם את אופי עיסוקן של החברות המשתתפות בתערוכות וגילה שאלו הקשורות לייצור מוצרי השקעה נוטות יותר להציג באחת או יותר מ – 203 התערוכות שמארגנים גרמנים מארגנים ב- 2007 מחוץ לגרמניה. הסיבה לכך היא שבמקומות הללו נמצא שוק צרכנים שמוכן לרכוש טכנולוגיות וציוד משנים קודמות.

 

היהלום שבכתר – סין ורוסיה

 

מהם אם כן השווקים אליהם יוצאים היצרנים הגרמנים. מעיון בנתונים ניתן ללמוד הרבה על התפתחות השווקים הבינלאומיים.

העוגה מתחלקת כך: 87 תערוכות בסין ובדרום מזרח אסיה. 53 תערוכות ברוסיה ובמזרח אירופה. 19 תערוכות במדינות המפרץ, 19 תערוכות באמריקה הלטינית, 11 בארה"ב והשאר...בשאר העולם.

 

המדינות והערים בהן יתקיימו התערוכות, שנמצאות בעדיפות ראשונה הן: סין 54 תערוכות (שנחאי 30 )  רוסיה 33 תערוכות (מוסקבה 29) דובאי (19) וארה"ב 11 (לאס וגאס 4).

 

נדמה שיצרנים מישראל יכולים ללמוד רבות מניסיונם של הגרמנים ומהציפיות שלהם לגבי גרמניה והשווקים שמחוצה לה.

 

יודגש, כי כל התערוכות בגרמניה ובמדינות בהן הגרמנים מארגנים תערוכות (להוציא את דובאי) פתוחות להשתתפות של יצרנים מישראל. הם יכולים להיעזר בסוכנים הישראלים של התערוכות הללו. מומלץ.

 

 

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה