אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024  תערוכת המזון Anuga דורגה במקום הראשון בעולם בחשיבותה. ISM לממתקים, היא הגדולה בעולם
חדשות
% 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן
2/28/2024 10:21:37 AM


בבריטניה, כמו בישראל, רוב העוסקים בהפקה וארגון בפועל, של תערוכות ואירועים, הן נשים, אך חלקן בניהול חברות ההפקה הוא מזערי.

בהבדל משם, כאן הנשים אינן מאורגנות כדי לשנות את המצב. שם, בבריטניה הוקם גוף בשם https://www.womeninexhibitions.co.uk/ שחברים בו כמעט כל מארגני התערוכות והאירועים בממלכה וגם כמה מאירופה, שמקיימים אירועים בבריטניה ומרכזי התערוכות במדינה. 

לטענת ראשות הארגון קיימת באנגליה ובכלל, "דעה קדומה תת הכרתית" (unconscious bias)    לגבי יכולותיהן הניהוליות של נשים מה שמסביר את העובדה ש % 80 מכלל המועסקים בתעשייה הן נשים ואילו בשדרת הניהול  רק % 20 מהן זוכות להגיע לדרגת מנכ"ל או סמנכ"ל.

לא בדקנו את הנתונים הרלבנטיים בנושא בישראל, אך מהיכרותנו את התעשייה כאן, אנו סומכים ידנון על הנתונים מבריטניה. וישנן מדינות כמו גרמניה, ששם המצב גרוע אף יותר.

המסקנה: יש לשאוף להתארגנות דומה לזו של הארגון הבריטי, גם בישראל.....משימה לא פשוטה בהינתן, שאפליית נשים בישראל שוטפת את כל התעשייה בארץ, רשויות המקומיות, מפלגות, כנסת ישראל והממשלה.

ובישראל, המבנה החברתי- דתי של האוכלוסיה, אינו מקל על הבעיה....

כדאי לתת את הדעת על כך ביום האשה הבינלאומי ב - 8 במרץ השנה....

 

 

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה